Onderweg - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jemmy en Daphne Verkerk - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jemmy en Daphne Verkerk - WaarBenJij.nu

Onderweg

Door: Jemmy en Daphne

Blijf op de hoogte en volg Jemmy en Daphne

19 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Na een groots afscheid op Schiphol zijn we dan onderweg. Eerst nog even gezellig met de hele familie thee gedronken inclusief Sam en Tom die tante Daphne en Ome Jemmy kwamen uitzwaaien. Dat vonden we toch wel heel gezellig! Na heel veel zwaaien door de douane en natuurlijk even een flesje 43 gehaald, dat hoort er toch wel bij!

Onze vlucht naar Londen was prima, wel luxe hoor als je altijd chartervluchten gewend bent, dat je nu gewoon gratis een drankje krijgt met wat te knabbelen. En zelfs een tea with brandy is een optie!

Onze vlucht naar Orlando heeft een uur vertraging.
Dit hoorden we al toen we het vliegtuig uit kwamen dus kunnen we er rekening mee houden.
Het deert ons niet, we hebben vakantie!!!
We hebben net een broodje gegeten, leggen een kaartje en we posten alvast het eerste blog, we vermaken ons wel even.

Dus hier vanaf Londen Gatwick.... alles gaat goed met ons, we zijn dus wat later op plaats van bestemming dan gedacht, jullie liggen dan allemaal al op 1 oor (01.00 uur vannacht bij jullie).

We laten gauw weer van ons horen!

Alle liefs uit Londen van ons

• 19 April 2015 - 20:01

Riekie Verkerk:

Hallo kids

Een hele goede vlucht en tot horens.

Kuss pap en mam