Bijna - Reisverslag uit Blaricum, Nederland van Jemmy en Daphne Verkerk - WaarBenJij.nu Bijna - Reisverslag uit Blaricum, Nederland van Jemmy en Daphne Verkerk - WaarBenJij.nu

Bijna

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Jemmy en Daphne

15 April 2015 | Nederland, Blaricum

Dag allemaal,

Het is bijna zover, zondag om 10.20 NL tijd zitten we in het vliegtuig.
Dan zijn we een uurtje later op Londen Gatwick waar we 13.40 engelse tijd in het vliegtuig naar Orlando stappen. Daar komen we 18.00 uur USA tijd aan, dan is het bij jullie hier ongeveer 0.00 en liggen jullie op 1 oor.

De eerste week zitten we in een villa in Orlando. Voelt net als thuis, met al die villa's in het Gooi!
Alleen ben ik erachter gekomen dat we waarschijnlijk geen WIFI in de villa hebben (is dat nou luxe???) dus misschien heb ik geen tijd om iedere dag iets te plaatsen dus soms moeten jullie op een van mijn verhaaltjes wachten.

Goed, de koffers zijn gepakt, we gaan nog twee dagen werken, dan ik nog een concert zingen en dan is het eindelijk zover!!!

We zullen proberen zoveel mogelijk het blog bij te houden om jullie op de hoogte te houden.

Liefs Daphne en Jemmy